جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
غ

حوزه/ در پی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان وغزه جمعی ازطلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه برادران و خواهران بندرعباس تجمع و جنایات این رژیم غاصب را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جمعی از طلبه‌ها و روحانیون حوزه علمیه برادران و خواهران بندرعباس برای حمایت از مردم فلسطین و لبنان و محکوم کردن حمله‌های ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) گرد هم آمدند و انزجار و تنفر خود را از رفتار بیرحمانه صهیونیست‌ها نشان دادند.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از اساتید و طلاب حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد، شرکت‌کنندگان در مراسم با سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری، حمایت خود را از جبهه مقاومت، و خشم و انزجار خود را از نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.‌

در پایان این مراسم اعضای حوزه علمیه خواهران و برادران با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و غزه را محکوم کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آمریکا، و دیگر دولت‌های غربی و سازمان‌های بی‌خاصیت حقوق بشری در یک جبهه مشترک با اسرائیل حضور دارند و امروز در تمام جنایات این دولت شیطانی سهیم هستند.

و خدای متعال به امت اسلامی نصرت خواهد داد و دنیای اسلام به لطف الهی، نابودی غدّه‌ی سرطانی صهیونیستی را به چشم خواهد دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha